مسايل و انحرافات جنسي
مرجع تخصصي اسلامي و علمي پاسخ به سوالات جنسي 
لطفا در صورت هر گونه سوال در مورد مسايل جنسي در اين پست مطرح فرماييد

لطفا در نوشتن سئوالتان به نکات زیر توجه کنید:

۱-نظر را بصورت خصوصي ارسال ننمایید.

۲-برای رویت پاسختان فقط باید به خود سایت مراجعه نمایید.

۳-امکان ارسال پاسخ به شماره تلفن همراه و ایمیل نیست لذا نه شماره بنویسید نه ایمیل!

۴-از بکار بردن الفاظ عوامانه و منافی اخلاق در دین مبین اسلام بپرهیزید.

در نهایت متذکر می شوم که سعی و تمام تخصص ما در ارائه مطالب اعمال شده است و به احتمال فراوان پاسختان را در سایر پست ها خواهید گرفت،لذا از پرسیدن سئوالاتی که پاسخ داده شده اند بپرهیزید.

با تشکر

[ دوشنبه سی و یکم تیر 1392 ] [ 1:0 ] [ ]

 ساکینگ جایز ولی استفاده از آلت مصنوعی مخالف قرآن و حرام است.


حکم قران درباره ساک زدن

[poll id="12"]

ابتدا با هم این دو فتوا را ببنیم تا در ادامه جواب  آن را  با قرآن اثبات کنیم .

حکم عمل ساکینگ

حکم عمل ساکینگ (مکیدن آلت x همسر) چه میباشد؟

زن و شوهر می توانند فقط با تمام بدن خود هر گونه لذتی از یکدیگر ببرند و هیچ کدام از آنان حق ملامت دیگری را بر این عمل ندارد .

 استفاده از آلت مصنوعی در روابط زناشویی

آیا استفاده از آلت مصنوعی در روابط زناشویی زوجین، مشروع است؟

بر طبق صریح قرآن هم برای مردان و هم برای زنان حرام  است .

بررسی :

اما آیا واقعا مکیدن آلت همسر با کرامت انسانی در تضاد میباشد ؟
در حالی که خداوند در قرآن میفرماید :

 مومنین آلت جنسی خود را از عرضه به هر چیزی و هر کسی حفظ میکنند مگر از همسرانشان !

که به قول طلبه ها کلمه  ازواجهم  اطلاق بیانی دارد و ترجمه صحیح آن از این قرار خواهد بود :

مومنین آلت جنسی خود را از همه چیز حفظ میکنند مگر از تمام بدن همسرشان !

که در این کارشان به صراحت خداوند   إِنهَُّمْ غَیرُْ مَلُومِینَ  هستند . یعنی کسی حق ملامت آنها راندارد .

بنابرین  این کار نتنها مخالفت با کرامت انسانی ندارد بلکه کسی حق ملامت همسرش را  براین کار نخواهد داشت .  ( چون  این رفتار بین زوجین رخ میده و کسی دیگه از این عمل نباید خبر دار بشه !!!)

 والبته ذائقه شخصی  افراد ملاکی برای تعیین کرامت انسانی نیست و نخواهد بود.

و در مورد آلت مصنوعی چه برای زن و چه برای مرد  باید گفت که :

مومنین آلت جنسی خود را از همه چیز حتی از آلت جنسی مصنوعی حفظ میکنند و هر کس از این حکم خدا تعدی کند متجاوز است !

با هم روایت زیر را بخوانیم و بعد آیات مد نظر را مطالعه کنید :

۱)  زراره میگوید :

ما همسایه ای داشتیم که پیر بود ولی کنیز جوانی داشت  که او را به سی هزار درهم خریده بود .

اما نمیتوانست آنچنان  که میخواهد از او لذت ببرد .

وآن زن به او میگفت دستت را بین دو لابی  کلیترس ( بین دوطرف آلت تناسلی- شکاف الت تناسلی  )  من قرار بده که من از این کار لذت می برم .

اما آن مرد دوست نداشت این کار را انجام بدهد .او به من گفت  تو از امام صادق بپرس آیا این کار جایز است؟
حضرت فرمودند :

 اشکالی ندارد .از هرقسمتی  از بدنش میتواند برای این کار کمک بگیرد ( حتی دهان )

ولی از غیر بدنش برای این کار استفاده نکند .( مثلا آلت مصنوعی )

به امید روزی که با تمام وجودتان احساس کنید  این روایت با آیات سوره مومنون (آیات ۵تا ۷) و سوره معارج (آیات ۲۹تا ۳۱) ،و ( ۳۱ نور) موافقت دارد .

وَ الَّذِینَ هُمْ لِفُرُوجِهِمْ حَافِظُونَ

إِلَّا عَلىَ أَزْوَاجِهِمْ أَوْ مَا مَلَکَتْ أَیْمَانهُُمْ فَإِنهَُّمْ غَیرُْ مَلُومِینَ

 فَمَنِ ابْتَغَى‏ وَرَاءَ ذَالِکَ فَأُوْلَئکَ هُمُ الْعَادُونَ

مومنین کسانی هستند که آلت جنسی خود را حفظ مى‏کنند

مگر از همسران دائم یا موقت  خود  و کنیزانی که دارند، که دراین صورت

ملامت نمى‏شوند

و کسانى که راهی غیر از این را انتخاب کنند، از حدود خدا تعدی کرده اند !

 و در مورد حفظ آلت زنان از همه چیز میتوان به آیه ۳۱ نور اشاره کرد

که آیات ۲۳ نساء و ۲۳۶بقره آن را تخصیص خواهد زد .

 النور : ۳۱ وَ قُلْ لِلْمُؤْمِناتِ یَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصارِهِنَّ وَ یَحْفَظْنَ فُرُوجَهُن

 ( به زنان مومنه بگو چشمان خود را فرو گیرند و  فرج ( آلت جنسی ) خود را حفظ کنند )



موضوعات مرتبط: رابطه دهاني(ليس و ساك زدن)
برچسب‌ها: ساک زدن
[ دوشنبه سی و یکم تیر 1392 ] [ 9:48 ] [ ]
طب النبی : روایت شده است که پیامبر اکرم (ص)با همسران خود در وقت جماع بازی می کرد و آنان را می بوسید . 
جابر بن عبدالله هم نقل کرده است که رسول الله (ص)نزدیکی کردن قبل از بازی کردن با زن را نهی فرمود . 

خواص معجزه آسای دخول 
هنگامی که دخول صورت می گیرد ، خستگی بدن زن و عقده های روحی و روانی او از بین می‍رود ، به شرط آن که حدود ده دقیقه فرج با دست تحریک شده باشد . حتی درد کشاله ران ها و کلیه زن که سرما خورده و عفونت کرده باشد زایل شده و برای سستی کمر زن نافع است . برای نتیجه مؤثرتر ، بهتر است این کارها حدود سی الی چهل دقیقه طول بکشد . 
ناگفته نماند با این عمل دردهایی که مربوط به مرد هم باشد ، از بدن وی خارج می شود ؛ مانند خستگی ، کسالت ، بی حوصلگی ، دلهره ، سرماخوردگی ، سردرد ، کوفتگی ، سردی اعضای بدن ، صعف معده ، بی خوابی و پرخوابی و بسیاری از دردها و امراض دیگر .




ملاعبه با حرص و ولع 
فروع کافی : امام صادق (ع) فرمود : « چیزی نیست که ملائکه را حاضر کند ، مگر آن که مرد با حرص و ولع با همسر خویش بازی و خوش طبعی نماید . » یعنی در این وقت است که ملائکه حضور پیدا می کنند . )

از نگاه کردن به . . . پرهیز نمایید ! 
خصال صدوق : امیرالمؤمنین علی(ع) فرمود : « کسی نباید به اندرون عضو جنسی همسر خود نگاه کند که شاید در اثر نگاه کردن چیزی ببیند که خوشش نیاید و دلزده شود و ممکن است باعث کوری فرزند گردد . » 





یاد خدا و دوستی اهل بیت (ع) 
فروع کافی : امام صادق (ع) فرمود : « مردی که وقت نزدیکی با همسرش می ترسد که شیطان در این کار با او شرکت کند ، باید بگوید : « بِسْمِ الله الرَّحْمنِ الرَّحیمِ وَ اَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّیطانِ الرَّجیمِ » . 
امام صادق (ع)در روایت دیگری فرمود : « اگر هنگام جماع نام خدا را ببرد ، شیطان دور می شود و اگر خدا را یاد نکنید شیطان الت خود را با آلت مرد داخل می کند و در جماع و نطفه او شریک می شود . » 
از امام (ع)سئوال شد : از چه طریق می توان پی برد که شیطان در نطفه کسی شریک شده است ؟ حضرت در پاسخ فرمود : « کسی که ما را دوست دارد ، شیطان از او دور می شود و آن کسی که دشمن ماست ، شیطان با او شریک شده است . » 

شتاب نکنید !
خصال صدوق : امیرالمؤمنین (ع)می فرماید : « چون یکی از شما خواست با همسر خویش امیزش کند ، از شتاب کردن در این کار پرهیز نماید که زنان نیز نیازهایی دارند . » 

به روش پرندگان جماع نکنید ! 
فروع کافی : رسول اکرم(ص)فرمود « چون کسی می خواهد با زن خود جماع کند ، به روش پرندگان و مرغان به نزد او نرود ؛ بلکه در ابتدا با او بازی ( با سینه ها و لب ها) و خوش طبعی کند ، سپس جماع نماید . » 


موضوعات مرتبط: توصيه ها و ديدگاه اسلام در مورد س ك س
[ دوشنبه سی و یکم تیر 1392 ] [ 9:32 ] [ ]

 منی نجس و خوردن آن حرام است البته باید سعی کنید در روابط زناشویی مسائل بهداشتی را رعایت نمایید که خدای ناکرده دچار مشکلات بعدی نشوید. شاید این عمل برای حفظ شان و شخصیت یک انسان مسلمان و مومن مناسب نباشد. البته مرد نمی تواند بدون رضایت زوجه او را مجبور به این گونه امور بنماید.
در این مورد می توانید کتاب ازدواج مکتب انسان ساز به قلم شهید دکتر پاک نژاد و بهداشت ازدواج دکتر صانعی را مطالعه فرمایید.



موضوعات مرتبط: رابطه دهاني(ليس و ساك زدن) ، توصيه ها و ديدگاه اسلام در مورد س ك س
[ دوشنبه سی و یکم تیر 1392 ] [ 9:29 ] [ ]


سكس و مسائل جنسي در اسلام

برايان ويتاكر- رويترز

ترجمه: نسترن آل آقا

در حاليكه علماي ديني جايگاه برهنگي را در ازدواج مورد سوال قرار داده اند روحانيون اسلامي مشغول بحث داغي بر سر رفتارهاي جنسي قابل قبول و مجاز هستند.

يك بحث داغ مذهبي در مصر در جريان است. سوال اين است: آيا وقتي مشغول سكس هستيد با لباس اين كار را مي كنيد؟

اين بحث زماني شروع شد كه دكتر رشاد خليل يك كارشناس قانون اسلامي از دانشگاه ال ازهر در قاهره هشدار داد كه لخت بودن كامل در هنگام رابطه جنسي ازدواج را فاقد اعتبار مي كند. علماي ديگر حكم او را رد كردند و از جمله يكي از اين علما حكم داد كه هر چيزي كه زن و شوهر را به يكديگر نزديك كند بايد مجاز باشد. ديگري گفت اشكالي ندارد كه زن و شوهر مادام كه به آلت تناسلي يكديگر نگاه نكنند – يكديگر را در هنگام سكس ببينند. براي اجتناب از مشكلات در آن ناحيه او پيشنهاد كرد كه زوجين زير پتو سكس داشته باشند. 

اسلام برخلاف مسيحيت كه سكس را سانسور و سركوب مي كند داراي سنت طولاني در طرح علني سكس و مسائل جنسي است. اين – تا حد معيني سالم تر از مسيحيت است. در حاليكه كشيش هاي كاتوليك بايد عزب بمانند روحانيون مسلمان مي توانند ازدواج كنند و از رابطه جنسي با زنانشان لذت ببرند. در بسياري ا زنقاط دنياي مسلمان بخصوص در مناطقي كه مردم فقير و بيسوادند امام هاي محلي كساني هستند كه مردم براي امور مربوط به سكس و ازدواج به آنها رجوع مي كنند.

طي چند سال گذشته صدها "فتواي" اسلامي غالبا توسط روحانيوني كه تحصيلات نامعتبر و پائيني دارند صادر شده كه در مورد مسائل مختلف از جمله سكس توسط اي ميل براي آنان ارسال شده است. برخي از پاسخ هاي آنها در مورد اينكه "مسلمانان خوب" در هنگام سكس در رختخواب چه بايد بكنند و نكنند چنان بي پرده است كه افراد زير 18 سال بايد از خواندن آنها پرهيز كنند. در حاليكه برخي از پاسخ ها روشن است برخي ديگر قابل تفسير هستند و خواننده بالاي 18 سال احتياج دارد از آخوند ديگري نظرخواهي كند تا بتواند به آن رهنمود بدرستي عمل كند. 

واقعيت اين است كه من هيچوقت فكر نمي كردم كه مسلمانان بايد در هنگام خصوصي ترين و تنگانتگ ترين لحظات در هنگام سكس بايد لباس تنشان باشد تا اينكه چند ماه قبل از سايت "اسلام آن لاين" ديدن مي كردم كه زير نظر روحامي معروف و جنجالي يوسف ال غرداوي است. 

با صدور فتوايي در مورد سكس دهاني oral sex دكتر غرداوي 79 ساله آن را "يك عمل چندش آور غربي ناميد كه ناشي از لخت شدن در هنگام سكس و رابطه جنسي است" اما او مي گويد: "قضات مسلمان عقيده دارند كه شوهر و زن مي توانند سكس دهاني داشته باشند و چيز غلطي در اين كار نيست اما اگر اين كار منجر به بيرون آمدن مايع حاوي اسپرم شود آن وقت اين كار مكروه است اما حرام نيست بخصوص اگر زن با آن موافق باشد و به ارگازم برسد – حلال است.

در اين مساله ديدگاههاي دكتر غرداوي از علماي ديگر كه روي اينترنت قرار دارند معتدل تر و غير سختگيرانه تر است. يكي از آنان مي گويد: "سكس دهاني كاملا حرام است ومي افزايد كه اين عمل شنيع خشم خدا را بر مي انگيزد" وهنگاميكه از ديگري درباره مجاز بودن آن سوال مي شود جواب مي دهد: "من نمي دانم اورال سكس چيست لطفا آن را تعريف كنيد"

خود- ارضايي Masterbation عموما مورد غضب علماي اسلامي است اما آنها در مورد ميزان حرام بودن آن اتفاق نظر ندارند. سايت اينتر – اسلام آن را عملي آلوده كه در بين جوانان امروز نفوذ كرده مي نامد. اين سايت مي گويد خود- ارضايي در بين جوانان رايج شده چون برخلاف رهنمود پيغمبر نسبت به گذشته ديرتر ازدواج مي كنند. در نتيجه احتياج به ارضاي جنسي دارند اما نمي توانند بطريق عادي يعني رابطه جنسي كامل آنرا برآورده كنند. وب سايت "صداي اسلامي" خود- ارضايي را "عملي شيطاني و غير عادي" كه در اسلام حرام است مي خواند. پزشكان مضرات فراوان و عواقب زيانباري را براي آن برمي شمارند.

تاثير "به اثبات رسيده" خود- ارضايي كه البته شامل صدمه به حس بينايي نيز هست در ليستي از مضرات توسط عبدل عزيز بن باز مفتي اعظم عربستان سعودي مطرح و ليست شد و ليست او در وب سايت هاي متعددي قرار دارد. بن بازمعتقد است كه "خود – ارضايي باعث اختلال در سيستم گوارش و تورم دستگاه تناسلي مردان و صدمه به نخاع ("نقطه اي كه اسپرم از آن نشات مي گيرد") و لغزش و بي ثباتي در برخي از اندامهاي بدن انسان مي شود. علاوه براين غدد مغزي دچار ضعف شده وكاهش توانايي ذهني و فقدان عقل ببار مي آيد." بعلاوه به دليل خود- ارضايي دائم اسپرم داراي غلظت نرمال نخواهد بود و در نتيجه به اندازه كافي قوي نيست كه زن را حامله كند و يا به توليد مثل كودكاني منجر مي شود كه دچار انواع بيماريها و اختلالات مي شوند.

علماي ديگر معتقدند كه خود – ارضايي از اساس حرام است اما يك فرد ازدواج نكرده مي تواند براي اجتناب از يك گناه جدي تر به آن مبادرت ورزد. يا اينكه خود –ارضايي را براي كاهش "تنش هاي جنسي و نه براي ارضاي تمايل جنسي" موجه مي دانند. شيخ مصطفي زرقا در فتوايي براي سايت "اسلام آن لاين" مي گويد: "من نتيجه مي گيرم كه اصل عمومي شريعه (قانون اسلامي) عليه خود- ارضايي است چون اين روش طبيعي برآورده كردن تمايلات جنسي نيست بلكه تخطي از قانون اسلامي است و همين براي محكوم نمودن آن كافي است هر چند كه اين عمل مشمول ممنوعيت مطلق نمي شود.

بين علما توافقي عمومي بر سر بوسيدن وجود دارد. زنان و مردان نبايد تا قبل از ازدواج يكديگر را ببوسند مگر اينكه با هم رابطه خوني و خويشاوندي نزديك داشته باشند. بوسيدن دو جنسي تا آنجايي مجاز است كه بدون شهوت و بوسه بر دهان نباشد. دست و گونه جاهايي هستند كه بوسيدن آنها ترجيح داده شده است. بوسيدن پيشاني هم خوبست چون پيغمبر دست لطفي بين دو چشم مردي زده بوده است.

براين زمينه اصل اخلاقي "بوسه زندگي" يعني نجات از راه تنفس مصنوعي در وب سايت "اسلام آن لاين" مورد بحث قرار گرفته است. اين وب سايت از دكتر احمد محمد كنعان رئيس دپارتمان بيماريهاي عفوني بخش درمان مقدماتي در بيمارستان شرق عربستان سعودي نقل كرده است. "بوسه زندگي قانونا مجاز است چون راهي براي نجات است البته اگر خدا بخواهد. لازم نيست بگوئيم اقدام به آن زماني مجاز است كه هيچ چاره ديگري نباشد. اگر فرد قرباني فوت كرده باشد تنفس مصنوعي از راه دهان مجاز نيست چون ديگر لزومي ندارد." "اسلام آن لاين" مي گويد: "كسي كه تنفس مصنوعي از راه دهان را انجام مي دهد بايد مراقب باشد آن را بدور از شهوت و لذت انجام دهد."

در ميان وب سايت هاي اسلامي درباره سكس از راه معقد بين زن و مرد عدم توافق وجود دارد. آيت العظمي سيستاني بالاترين مرجع شيعه درعراق مي گويد: "قويا نامطلوب است" اما مجاز است اگر زن بخواهد. بنظر مي آيد اين يك نظر مشترك است اما روحانيون سني آن را قبول ندارند. "سكس از راه معقد گناهي فاحش و كاملا ممنوع است چه زن با آن موافق باشد يا مخالف.

بيشترين مخالفت مذهبي با سكس از راه معقد بدليل مساله توليد مثل بعنوان هدف اصلي ازدواج است همان دليلي كه باعث مخالفت علماي اسلامي با خود- ارضايي مي شود: "اتلاف ماده جنسي ". دقيقا بخاطر پيشگيري از بارداري است كه برخي از مسلمانان از راه معقد سكس دارند. مردي كه براي وب سايت "سوال و جواب" سوال فرستاده است مي نويسد كه همسرش با آن مشكلي ندارد. او مي نويسد: "من فكر مي كنم بهترين راه براي مساله تنطيم خانواده است" و مي گويد بسياري از دوستانش مخالف نظر او هستند. "من گيج شده ام لطفا مرا راهنمايي كنيد." مفتي ابراهيم دسائي پاسخ مي دهد: "اينكه اين نوع سكس از وسايل پيشگيري از بارداري بهتر است استفاده از آن را توجيه نمي كند. ا ز اين روش شنيع استفاده نكنيد و بجاي آن از وسايل مختلف موجود در بازار استفاده كنيد." 

گرچه علماي مسلمان حاملگي را دليل اوليه سكس و ازدواج مي دانند اما در مورد تنظيم خانواده مصلحت گرا تر از كليساي كاتوليك هستند. وسايل جلوگيري از بارداري مجاز هستند گرچه احكام اسلامي ممكن است پيچيده باشند. روحانيون شيعه منعطف تر از سني ها هستند. از جمله " ازدواج موقت" يك سنت شيعه است كه ذرعمل فحشا را قانوني مي كند. روحانيون سني بخصوص در سنت وهايي هرچه را كه كمترين عنصر لذت بخشي را دارد حرام مي كنند.
سكس و مسائل جنسي در اسلام [آرشيو] 

موضوعات مرتبط: رابطه دهاني(ليس و ساك زدن) ، توصيه ها و ديدگاه اسلام در مورد س ك س
[ دوشنبه سی و یکم تیر 1392 ] [ 1:4 ] [ ]

انجام رابطه جنسی از راه مقعد با هر روش و با استفاده از هر ماده لغزنده کننده یا بیحس کننده به صورت کرم – اسپری – ژل – روغن – کاندوم – پماد – یک رابطه پر خطر جنسی میباشد و استفاده از موارد یاد شده و شیوه های ان صرفا از دردناک بودن این رابطه می کاهد و آسیبهای جبران نا پذیری به فرد مفعول به لحاظ جسمی و برای هر دو فرد فاعل و مفعول به لحاظ انتقال بیماریهای مقاربتی بهمراه دارد و هیچ پزشکی در هیچ جای دنیا انجام این رابطه را توصیه نمیکند و از نظر علمی غیر قابل قبول میباشد .

بررسی رابطه جنسی از نوع مقعد و آسیبهای جسمانی آن از منظر پزشکی :

هیچ پزشکی رابطه ی جنسی از راه مقعد را توصیه نمیکند و مسلما هیچ نظریه مبنی بر سالم بودن و بی ضرر بودن این رابطه جنسی ارائه نگردیده ، بر عکس این رابطه همیشه از نظر پزشکی نقض گردیده .

در نواحی مقعد رشته های عصبی زیادی پراکنده شده که این رشته های عصبی بسیار بسیار آسیب پذیر و حساس میباشند و نسبت به هر چیزی که وارد دهانه مقعد ( ANAL) شود سریعا واکنش نشان میدهند من اینجا مکانیزمی از عملکرد داخلی بدن رو برای شما شرح میدم تا بهتر متوجه بشوید :

دستگاه گوارشی دارای دو نوع اسفنکتر sphincter که یکی از آنها داخلی و غیر ارادیست و دریچه ورودی غذا به معده و خروج آن میباشد و یکی دیگر از این اسفنکتر ها خارجیست که این یکی ارادیست وقتی که غذا بلعیده می شود , از طریق مری پایین آمده و به سمت معده می رود . در محل ورود و خروج معده , عضلات حلقوی وجود دارند که به آنها اصطلاحا “اسفنکتر”( sphincter ) گفته می شود و به عنوان دریچه عمل می کنند.

زمانی که شما احساس میکنید که نیاز.....

دستگاه گوارشی دارای دو نوع اسفنکتر sphincter که یکی از آنها داخلی و غیر ارادیست و دریچه ورودی غذا به معده و خروج آن میباشد و یکی دیگر از این اسفنکتر ها خارجیست که این یکی ارادیست وقتی که غذا بلعیده می شود , از طریق مری پایین آمده و به سمت معده می رود . در محل ورود و خروج معده , عضلات حلقوی وجود دارند که به آنها اصطلاحا “اسفنکتر”( sphincter ) گفته می شود و به عنوان دریچه عمل می کنند.

زمانی که شما احساس میکنید که نیاز به عمل خروج مدفوع از دریچه مقعد را دارید این زمانیست که اسفنکتر داخلی ۲ باز شده که خب همانطور که گفته شد غیر ارادیست اما عمل باز کردن دریچه مقعد ( اسفنکتر خارجی) و در کل دفع مدفوع ارادیست و دست شما میباشد یعنی از زمانی که احساس کردید نیاز به wc دارید و خودتون رو نگه میدارید تا به محل مناسب برسید و سپس به اراده خودتون باعث خارج شدن مدفوع می شود این نگه داشتن و این عمل خارج کردن مدفوع توسط اسفنکتر خارجی که ارادیست انجام میشه .

حالا همه این مسائل را مطرح کردم که به اینجا برسیم که رابطه جنسی از راه مقعد یا کلا وارد شدن هر شئی در درون مقعد باعث آسیب دیدگی اسفنکتر خارجی شده و باعث میشه که دریچه خروجی مقعد یا همون آنال به درستی کار خودش رو انجام نده یعنی از قدرت ارادی خارج میشه پس به مرور زمان امکان ارادی خروج مدفوع یا نگه داشتن خود را از دست میدهید در این صورت نا خواسته و غیر ارادی مدفوع از درچه مقعد خارج میشود در اینصورت همیشه لکه هایی از مدفوع در لباس زیر مشاهده می گردد. که خب مسلما این برای هیچ آدمی خوشایند نیست.

هشدار جدی : سهل تر بودن انتقال ویروسهایی نظیر hiv ( ایدز ) و سایر بیمارهای مقاربتی از طریق رابطه جنسی از راه مقعد



از جهتی دیگر سایر بیمارهای عفونی ، ویروسی همانند هپاتیت ایدز سفلیس و سایر بیماری های مقاربتی از طریق مقعد راحتر منتقل می شوند خیلی از افراد تصور میکنند که در رابطه مقعدی هیچ خطری آنها را تهدید نمی کند که باید عرض کنم اتفاقا چون درون مقعد حاوی باکتریهای زیادی میباشد انتقال ویروسهای نظیر ایدز و … راحتر انجام میگیرد این باکتریهای با شستشو از بین نمیروند . از آن گذشته دریچه مقعد یک درچه خروجیست پس وارد شدن هر چیزی از این دریچه علاوه بر آسیب به درچه و موارد ذکر شده همراه با درد است. و به مرور باعث باز شدن هر چه بیشتر درچه مقعد و پیدایش عوارض ذکر شده میشود.به طور کلی انجام این رابطه حتی برای یک مرتبه هم به هیچ وجه به زوجین توصیه نمی شود.

تماس دهانی با مقعد و نواحی اطراف آن میتواند باعث انتقال باکتریهای مضر به دهان شده و سبب بیماری و عفونت شود ( این باکتریها با شستشو از بین نمیروند )

حکم قضائی ، برگه سلامت پزشکی جهت مشخص شدن تجربه جنسی مفعول از طریق نزدیکی از مقعد و پزشکی قانونی :

سوالی که مطرح می شود اینست که آیا اگر فردی قبل از ازدواج رابطه جنسی مقعدی داشته باشد مشخص می شود یا خیر ؟ پاسخ مثبت است و پزشکی قانونی با بررسی نشانه ها و علائم مخصوص میتواند پی به این مسئله ببرد که ایا فرد رابطه جنسی از راه مقعد داشته است یا خیر.

[ یکشنبه سی ام تیر 1392 ] [ 23:27 ] [ ]

بعضی از زنان در طول رابطه جنسی احساس درد میکنند.برای بعضی از این افراد این درد موقتی می باشد و برطرف خواهد شد اما در بعضی از زنان درد تبدیل به یک بخش از رابطه آنها می شود. تحریک نشدن جنسی به اندازه کافی در زمان قبل از دخول یکی از دلایل کاملا شایع برای احساس درد در میان زنان می باشد. زمانی که بدن زن از نظر جنسی آماده گردیده باشد دیواره های واژن از جهات مختلف کش می آیند و بزرگتر می گردند.در این زمان در واژن مواد لازمه ترشح می گردد و دیواره واژن را کاملا مرطوب و لیز و ضد عفونی می نماید. در نتیجه کاملا مشخص است که واژن برای نفوذ بدون برنامه ریزی و غیر منتظره طراحی نشده است. مشکل دیگر درد در زمان رابطه این است که زنان با وجود درد از تحریک جنسی عقب می مانند و دیگر رابطه را دنبال نمی کنند چراکه با وجود درد دیگر لذتی نمی برند. خود عدم تحریک در طول رابطه باعث برگشت به مرحله یاد شده بالا می شود و مسائل ذکر شده را بدنبال خواهد داشت. از طرفی زنان گاهی خود را در یک سیکل دردآور می بینند. اینکه فرد قبلا یک رابطه دردآور را تجربه کرده باشد خود باعث میشود که از رابطه بترسد.ترس از خشک شدن واژن و درد ناشی از آن و یا نبود معاشقه لازمه و نظایر این خود باعث می شود که فرد از رابطه بترسد و درد بیشتری را تحمل کند. امروزه در سکس شاپ ها میتوان دستگاههایی رو دید که ادعا می کنند می توانند جریان خون را در واژن افزایش دهند و در نتیجه مرطوبیت بیشتری را در آن ایجاد کنند.از طرفی بعضی دستگاههای الکترونیکی ساکشن هم هستند که قبلا توسط مردان ، برای برطرف کردن مشکل عدم نعوذ در آلت تناسلی استفاده می شد ، نیز وجود دارد که ادعایی مشابه دارد.اما استفاده از این دستگاهها تنها باید توسط دکتر ، لازم تجویز شود. یکی از راههایی که می توان برای از بین بردن درد و ایجاد مرطوبیت در واژن بکار برد ایجاد تمرینات مخصوص است که در زیر یکی از آنها را برای شما توضیح می دهیم.

1) آرامش داشته باشید : این اولین کاری است که باید انجام دهد. سعی کنید یک دوش آب گرم بگیرید ، نور اتاق را تنظیم کنید ، دراز بکشید و نفس خود را تنظیم نمیایید و سپس با گوش دادن به موزیکی که آرام کننده است سعی کنید خود را آرام کنید 
2) به روی مسائل فی ما بین شما و شریکتان کار کنید. باید قلب و مغز شما همچون بدن شما برای سکس آماده باد.اگر هر چیزی در شما نسبت به همسرتان وجود دارد که شما را اذیت می کند بهتر است از سکس خود داری کنید. 3) فانتزی ذهنی: سعی کنید با فرو رفتن در رویاهای جنسی خود را آماده ایجاد رابطه کنید. 4) از اینکه معاشقه می کنید لذت ببرید قبل از اینکه تحریک جنسی بشوید - ذهنتان را بطور کامل به معاشقه و تماس لمسی که با شما صورت می گیرد متمرکز کنین و سعي کنید از آن لذت ببرید و کاملا آن را حس کنید. 5) مرطوب سازی: مناسب نیست که بخواهید واژن و کلیتوریس رو که خشک هست ماساژ بدهید.بهتر است همیشه مواد چرب کننده و مرطوبیت زا در کنار تخت خود آماده داشته باشید تا در موقع لازم از آنها استفاده کنید و به پروسه سرعت ببخشید. 6) هیجان - تحقیقات نشان داده که بین 15 تا 30 دقیقه بعد از هیجان که باعث افزایش ضربان قلب و جریان خون میشود ، بدن خیلی بهتر به تحریکات جنسی پاسخ میدهد.این هیجان می تواند شامل دیدن یک فیلم و یا ورزش شبانه و نظایر اینها باشد. 
اگر هیچکدام از این راهها باعث رفع مشکل نشد نگران نشوید. چراکه به هر حال هرچیزی که باعث این درد میشود درمان خود را دارد.بهتر است در این شرایط شما به دکتر خود مراجعه نمایید و با وی مشورت کنید. خود را برای سوالاتی که وی از شما می کند آماده کنید.سوالات وی چنین چیزهایی خواهد بود: 
آیا درد در ناحیه خارج واژن خلاصه می گردد یا اینکه در قسمتهای داخلی نیز درد احساس می شود؟ آیا درد در زمانیست که آلت فرو می رود یا در هنگام خروج نیز درد وجود دارد؟ آیا شما کمر درد نیز دارید؟ درد رو چطور توصیف میکنید؟ ریش ریش میشوید؟ می سوزاند؟ کوتاه ؟ عمیق ؟ تیر میکشد؟ آیا زمانیکه رابطه تمام میشود شما همچنان درد رو احساس میکنید؟ آیا این درد در پوزیشنها و یا زمانهای مختلف تقییر می کند؟ تعداد از دلایل هم وجود دارند که بصورت موقت باعث درد میشوند. از قبیل زایمان. خیلی شایع است که زنان پس از بارداری تا مدتی در سکس دچار ناراحتی هستند خصوصا زنانی هم که برای زایمان راحتتر مقداری واژن آنها برش هم داده شده باشد. دیگر دلیل می تواند یائسگی باشد.رابطه جنسی در این زمان دشوارتر است چراکه میزان استروژن کمتری در دیواره های واژن وجود دارد. برای رفع آن با دکتر خود صحبت کنین. وی بشما کرمهای مخصوص را خواهد داد. بیماریهای ادراری می تواند دلیل دیگری برای این مهم باشد. دلیل دیگر می تواند حساسیت فرد به استفاده از کاندوم باشد.


موضوعات مرتبط: روش جلوگيري از احساس درد در هنگام نزديكي با همسر
[ یکشنبه سی ام تیر 1392 ] [ 23:17 ] [ ]
بر خی از آقایون به دلیل مشاهده فیلم های پورنو یا همان فیلم های مستهجن و مبنی بر اینکه ان بازیگران اب را روی بدن شریک جنسی خود میریزند این اقایون هم دوست دارند این کار را تقلید کنند 

اما ما چند تا نکته خدمت این آقایون عرض میکنیم 


1- در وهله اول نگاه به این فیلم ها و تقلید از حرکات انها کاری بسیار اشتباه و از نظر شرعی اشکال دارد. 


2- اگر پوست بدن شریک جنسی شما به این آب منی حساسیت داشته باشد ممکن است دچار حساسیت های پوستی و قرمز شدن و خارش در ناجیه ناف و شکم گردد. 



3- بوی این آب منی ممکن برای شریک جنسی شما بسیار زننده باشد و این باعث میشود که نسبت به شما احساس خوبی نداشته باشد 


4- اگر هم قصد دارید اب منی را بر روی شریک جنسی خود بریزید سعی کنید در هر دفعه این کار را انجام ندهید مثلا ماهی یکبار این کار را بیشتر انجام ندهید. 


5- آب منی را تحت هیچ عنوان روی صورت شریک جنسی خود نریزید که ممکن است وارد دهان همسرتان شود و باعث عفونت های لثه خواهد شد. 


6-اگر قصد دارید اب را روی مثانه خانم خود بریزید باید بسیار مواظب باشید ممکن است این آب لیز خورده و وارد واژن خانمتان شود و احتمال بارداری را بسیار بالا ببرد.


موضوعات مرتبط: رابطه دهاني(ليس و ساك زدن) ، توصيه ها و ديدگاه اسلام در مورد س ك س
[ یکشنبه سی ام تیر 1392 ] [ 23:15 ] [ ]

عوارض خودارضایی در پسرها


اقا پسر خوب دوست گل من خواهش میکنم یک دقیقه واسه خوندن کامل این متن وقت بزار!



خودارضایی یک نوع مرگ تدریجیه که عوارض خیلی بد و گاهی جبران ناپذیر چه برای پسرها وچه دخترها دارهبعضی از اونا در پسرها و دخترها مشترکه  دراین پست به عوارض خودارضایی در پسرها مپردازیم:

۱- از دست دادن زیبایی تدریجی:زیبایی همیشه چیزی بوده که همه  دنبال اون هستند ، و مطمئنن هیچ  نیست که دنبال زیبایی نباشه و زیبا بودن و جذاب بودنو دوست نداشته باشه، ولی خودارضایی عملیه که طی مدتی روی چهره و مخصوصا چشمها اثر میزاره. چشمهای کسی  که خودارضایی میکنه دیگه هیچ براقی و جذابیتی نداره! حالت افسردا و افتاده میگیره.رنگ پوست به تدریج کدر میشه، جوش های زیادی روی بدن و از جمله صورتو میگیره(این عارضه مشترکه تو دختها و پسرها) جوشهایی که باعث زشت بودن چهره میشهکی از جوش خوشش میاد؟ خلاصه اینکه دختری که خودارضایی میکنه زیبایی اولیه و همیشگیه خودشو از دست میده.اگه میخوای زیبا بمونی دست از این کار بردار

۲-هیکل و اندامی نا متناسب و بد: این هم یک امر مشترک توی دخترها و پسرهاست، بعد از اعتیاد پیدا کردن به خودارضایی شخص گرفتار کم کم یک اندام زشت و نامتناسب پیدا میکنه، کوچک شدن نامتناسب رانها و باسن لاغری نامتناسب و بقیه که میشه گفت بستگی به ژنتیک و تعداد دفعات خودارضایی داره. لاغر شدن بد فرم و نامتناسب مثلا اینکه شکم بزرگ ولی تمام بدن لاغر باشه یا ........

۴-درد در کشاله ی ران: داشتن درد شدید در کشاله ی ران و تخمدانها یکی از عوارضیه که بین دخترها و پسرها مشترکه و تا چند روز بعد از خودارضایی ادامه داره پس ادامش نده!

۵-ریزش موهای سر: خودارضایی در دخترها و پسرها میتونه باعث ریزش موهای سر بشه اگه نمیخوای کچل بشی بزارش کنار این کارو......
۷-آسیب روحی و اجتماعی:فردی که خودارضایی میکنه همش عذاب وجدان داره از گناهی که کرده!افراد ج*....ل--*ق*ي افرادي بي اراده، تنبل، كمرو، تندخو، خودخواه، بدبين، عبوس و قدرت سازش با مردم را ندارند.

8-زود انزالی: پسرها و مردانی که خودارضایی میکنن در آینده وقتی میخوان س...س سالم داشته باشن با همسرشون دچار زود انزالی شدید میشن که این ی خصلت بد برای همه ی مردهاست .

9--قوس كمر: پسرهایی که خودارضایی میکنن به شکل بد و ناهنجاری کمرشون گود میشه به شکلی که در آینده دچارکمر دردهای شدیدی میشن

10-تنگی نفس: این عارضه در پسرهایی صادقه که به صورت خوابیده خودارضایی و انجام میدن حتی با مراجعه به دکتر هم این مشکل مشخص نمیشه .

۱۱-بی اختیاری در ادرار: پسرهایی که با حلقه کردن دستاشون به دور آلتشون و ایستاده خودارضایی میکنن دچار بی اختیاری در ادرار و انزال میشوند!

۱۲-دفع بی اختیار منی: پسرهایی که به این عمل بد اعتیاد دارن دچار دفع شدن بی اختیار منی ازآلت میشند در خواب ،بیداری

۱۳-ضعف در قوای جسمانی:ضعف و تحلیلِ قواىِ جسمانى‏ کاهش انرژى جسمانى بدن از مضرات مهم و جبران‏ناپذیر خودارضایى است. احساس خستگى عارضه طبیعى انزال است، اگر خودارضایى در شبانه روز به دفعات تکرار شود.این احساس خستگى در ساعات مختلف همراه انسان است. در نتیجه به مرور زمان ضعف و بى حالى در فرد تثبیت شده و یک طبیعت ثانوى براى او ایجاد مى‏کند. کاهش و تخلیه مکرر قواى جسمانى به ضعف عمومى و دائمى بدن و بالاخره به پیرى زودرس مى‏انجامد. همچینی افت فشار شدید.

۱۴-درد در استخوانها و کمر: هنگام اورگاسم در خودارضایی کلسیم خیلی زیادی از بدن خارج میشه به خاطر همینم افرادی که خودارضایی میکنن همیشه توی کمرو استخونهاشون احساس ضعف و درد میکنن،شخصی که  اعتیاد شدید داره  ممکنه دچار فلج عمومی بدن بشه

۱۵-ضعف در چشمها و بینایی: ضعف بینایى خود ارضاى به تدریج در نور چشم و قدرت بینایى اثر مى‏گذارد و آن را کاهش مى‏دهد. درجات و شدت ضعف چشم بستگى به درجات و شدت خودارضایى دارد و این به حدى است که گاه به نابینایى منجر مى‏شود.(به نقل از مشکلات جنسى نسل جوان). روزى در یکى از خیابان‏هاى یزد چشمم به جوانى حدوداً بیست و پنج ساله افتاد که در اثر نابینایى به همراه برادرش حرکت مى‏کرد، چون با برادرش آشنا بودم جلو رفتم و سؤال کردم: چرا چنین شده است؟ گفت: او مبتلا به انحراف جنسى (خودارضایى) بوده است و دست از این کار برنداشته است تا به این روز افتاد

۱۶-مریض شدن پی در پی: شخص خودارضا بدن خیلی ضعیفی داره و آمادگی هرنوع بیماری رو داره تو بدنش جسمى که با خود ارضایى ضعیف شده است نمى‏تواند در مقابل میکروبها و ویروسها از خود دفاع کند.

۱۵-اظراب و دلهره ی شدید:اضطراب دلهره و دلواپسى از ویژگى‏هایى است که دائماً فرد خودارضا را رها نمى‏کند، او مرتب با خود درگیر است و نمى‏تواند با خود کنار آید. افکار آشفته، وسواس فکرى، بى ثباتى، درهم ریختگى فکرى دامن گیر اوست: «نکند کسى بفهمد»، «کى و چگونه این کار را تکرار کنم»، «کى مى‏شود نجات پیدا کنم» و.. لحظه‏اى آرام و قرار ندارد، سرزنش و تحقیر خود به علت ارتکاب گناه، شخصیت او را در هم مى‏کوبد. گاهى تأخیر در ترک و این که بعد از ترک چه مى‏شود، امان او را مى‏گیرد. … آیا با ترکِ خودارضایى باز هم علائم آن باقى مى‏ماند. «امضا: همدم مرگ» … آیا پس از ترک مى‏توانم ازدواج کنم و صاحب فرزند شوم؟ آیا بخشوده خواهم شد؟

۱۷-کم شدن حافظه:  ضعف حافظه، حواس پرتى و ناتوانى در تمرکز فکرى‏ همان گونه که گذشت، یکى از پى آمدهاى خودارضایى، ضعف و تحلیل قواى جسمانى است و این به نوبه خود ناشى از اختلال در عملکرد سیستم مغز و اعصاب است. اختلال در این سیستم موجب مى‏شود که بخش حافظه کارایى لازم را نداشته باشد. علاوه بر این، شخصِ مبتلا به خودارضایى به خاطر تمرکز در این عمل و توجه نسبتاً مداوم به موضوعات جنسى، حواس پرت و ناتوان در تمرکز فکرى است که این خود عامل دیگرى براى کاهش مستمر حافظه است.

۱۸-ضیف شدن اعصاب:  پرخاش‏گرى و بداخلاقى‏ شخصِ خودارضا نسبت به کوچک‏ترین محرک محیطى حساس است، حوصله گفت و گو با دیگران را ندارد، زود رنج است و سریعاً از کوره در مى‏رود، به نور زیاد، صدا، رفت و آمد و… حساسیت فوق‏العاده دارد.اعصاب ضیف میشه،سریع اعصبان ی میشی سر همه داد میکشی! بدنت تیک میگیره! خود به خود میزنه! آسیب مراکز عصبى و غدد در مغز در اثر خودارضایى و تحریک زیاد، هیپوتالاموس آسیب مى‏بیند. مغز و مراکز حساس دیگر مکرراً دچار کاهش نسبى جریان خود مى‏شوندن و از این طریق آسیب‏هاى جبران‏ناپذیر و بر آنها وارد مى‏شود. تخلیه‏هاى مکرر عصبى، موجب ضعف اعصاب مى‏شود. خودارضایى‏هاى مکرر، مرکز عصبى را دچار حساسیت و ضعف و خستگى و اختلال مى‏سازد. به گفته یکى از دانشمندان، خود ارضایى موجب ضعف قواى شهوانى و بى رمق و بى جان شدن آنها مى‏شود. به طور کلى اختلال قواى بینایى، شنوایى (مثل صداى زنگ در گوش و وز وز کردن) و… از ضعف و اختلال اعصاب است.

اکثر این عوارض خودشو توی خودارضاها نشون میده

ممکنه بگی داری خودارضایی میکنم و این عوارضوندارم،داری بهش توجه نکردی! بهت قول میدم خیلی زود این عوارض خودشو بهت نشون میده! ولی دیر نیست دوست من همین الان به فکر ترک کردنش باش بهت قول میدم  از بین میره اطلاعات من فعلا اینقد بود بازم کامل میکنمش

[ یکشنبه سی ام تیر 1392 ] [ 23:12 ] [ ]
مقدمات:
- شستشوی آلت برای آنکه باعث بیماری نشود
- داشتن و یا نداشتن مو در اطراف آلت به سلیقه طرفین بازمی گردد. اما اگر مودار باشد بایستی کاملا تمیز شود.
- پوشیدن یک شورت جذاب و تحریک کننده طوری که آلت مرد به صورت برجسته در زیر آن نمایان شود.
- استفاده از خوش بو کنندها بر روی شورت یا اطراف آلت

حالات بدن مرد:
۱. به پشت خوابیدن مرد (بهتر است مرد زیر سر خود بالشی بگذارد تا شاهد لیسیدن آلتش توسط زن باشد. نگاه کردن مرد برای هر دو طرف تحریک کننده خواهد بود.
۲. زن به پشت بخوابد ، مرد بر روی سینه زن می نشیند طوری که آلت خود را مابین سینه های زن قرار می دهد. زن با فشردن سینه ها به هم آلت مرد را تحت فشار قرار می دهد .آلت مرد ره لبهای زن می خورد.
۳. زن و مرد به روی هم طوری که سر مرد در سمت پاهای زن و سر زن در سمت پاهای مرد قرار گیرد (شصت و نه انگلیسی)

روش لیسیدن آلت مرد:
- آلت مرد از چهار قسمت حساس تشکیل شده است: بیضه ها - انتهای بیضه ها (ما بین مقعد و بیضه ها - طول آلت - سر آلت(حشفه).
- لیسیدن همه این مناطق توصیه می شود.
- سر آلت تحریک پذیرترین قسمت است.به آرامی بلیسید.
- در قسمت طول آلت بخش تحتانی حساس تر است.
- ابتدا با نوک زبان با آلت بازی کنید.
- سر آلت را با لبهای خود بمکید.
- مجددا از نوک زبان استفاده کنید.
- می توانید آلت را کنترل شده در دهان فرو کنید.به دفعات متعدد ادامه دهید.
- برخی مردان زود انزال هستند و با این عمل به انزال می رسند.اگر زنی تمایل داشت می تواند ادامه داده و منی مرد را  بر روی بدن خود(سینه ها - شکم - آلت زن - باسن و ...) بریزد.
- مرد نباید در این کار ذره ای اجبار به خرج دهد.

[ یکشنبه سی ام تیر 1392 ] [ 23:4 ] [ ]
لواط از گناهانی است كه به كبیره بودنش تصریح شده است، چنانچه از حضرت امام صادق و امام حضرت رضا ـ علیهما السّلام ـ رسیده بلكه حرمت و عقوبت آن از زنا شدیدتر است. از حضرت صادق ـ علیه السّلام ـ مرویست است كه: 
«حرمت لواط از زنا بیشتر است، به درستی كه خداوند قومی را برای عمل لواط هلاك فرمود (قوم لوط) ولی كسی را برای زنا هلاك نفرمود».[1] 
از حضرت رسول اكرم ـ صلّی الله علیه و آله ـ مروی است كه فرمود: كسی كه با پسری جمع شود روز قیامت جنب وارد محشر می‌شود و آب دنیا او را پاك نمی‌كند و خشم خدا بر او است و او را لعنت فرموده، دوزخ را برایش آماده می‌فرماید و بد جایگاهی است. 
سپس فرمود هرگاه كسی لواط كند، عرش خدا بلرزه درآید و خداوند او را لعنت و غضب فرموده و جهنم را برایش آماده می‌فرماید و ملوط (مفعول) را در كنار جهنم نگه می‌دارند تا خلایق از حساب فارغ شوند، پس او را در جهنم می‌اندازند و در طبقات دوزخ همیشه معذب خواهد بود.[2] 
لواط كفر است: امیر المؤمنین ـ علیه السّلام ـ فرمود لواط (كه از گناهان كبیره است و این عقوبت‌ها را دارد) مادامی است كه دخول در مخرج نشود، اما حكم دخول در دبر اگر آن را حلال بداند كفر است زیرا منكر ضروری دین گردیده و اگر آن را حلال نداند، در شدت و طول عذاب مانند كفر است.[3] 
حذیفه بن منصور گفت كه از حضرت صادق ـ علیه السّلام ـ از لواط كه از گناهان كبیره است پرسیدم، حضرت فرمود ما بین دوران است، پرسیدم از كسی كه در دبر دخول می‌نماید فرمود كه این عمل كفر و انكار آنچه خدا بر پیغمبرش فرستاده می‌باشد، یعنی انكار قرآن است.[4] 
سنگ عذاب هنگام مرگ: از حضرت صادق ـ علیه السّلام ـ مروی است كه: نیست بنده‌ای كه عمل قوم لوط را حلال بداند (و در روایت دیگر كسی كه بر لواط كردن اصرار داشته باشد) نمی‌میرد مگر اینكه در آن ساعت خداوند بر او سنگی از همان سنگ‌های عذابی كه بر قوم لوط بارید، می‌اندازد و مرگ وی در خوردن همان سنگ است و برای اینكه رسوا نشود، خداوند آن سنگ را از نظر خلق پوشیده است.[5] 
عذاب‌های قوم لوط بر ظالمین: در قرآن مجید سه نوع عذاب برای قوم لوط بیان فرموده: صیحه باریدن سنگ عذاب بر آنها، و زیر و رو شدن شهرهای آنها بعد می‌فرماید: عذابی كه بر قوم لوط نازل شد از ظلم كنندگان دور نیست.[6] 
و این تهدید سختی است به كسانی كه عمل آنها را مرتكب شوند. 
غلامی كه مولایش را كشت: در زمان عمر، ‌غلامی كه مولای خودش را كشته بود پس از اقرار، عمر امر به كشتنش نمود، حضرت امیر المؤمنین ـ علیه السّلام ـ از غلام پرسید چرا مولای خودت را كشتی؟ عرض كرد به زور با من لواط كرد پس او را كشتم آن حضرت از اولیای مقتول پرسید آیا او را دفن كرده‌اید؟ گفتند: آری هم اكنون از دفنش می‌آییم پس به عمر فرمود غلام را تا سه روز نگهدار و پس از سه روز اولیای مقتول حاضر شوند. 
لاطی به قوم لوط ملحق می‌شود: پس از گذشتن سه روز آن حضرت به اتفاق عمر و اولیای مقتول بر سر قبرش آمدند از اولیایش پرسیدند این قبر صاحب شماست؟ گفتند: آری، سپس فرمود قبر را بشكافید تا به لحد برسید، چون به لحد رسیدند و آن را برداشتند جنازه را ندیدند، پس آن حضرت تكبیر گفت و فرمود: به خدا قسم دروغ نگفتم شنیدم از رسول خدا ـ صلّی الله علیه و آله و سلّم ـ فرمود: هر كس از امت من، عمل قوم لوط را مرتكب شود و بدون توبه از دنیا برود پس در قبرش بیش از سه روز نمی‌ماند تا اینكه زمین او را فرو می‌برد و به جایی كه قوم لوط هستند و هلاك گردیده‌اند ملحق می‌نماید پس در زمره‌ی ایشان محشور می‌شود.[7] 
لواط هم فاحشه و زشت است: حضرت رضا ـ علیه السّلام ـ فرمود: بترس و ترك كن زنا و لواط را و لواط بدتر از زنا است و این دو گناه موجب هفتاد و دو گونه درد در دنیا و آخرت برای صاحبش می‌شود.[8] 
در قرآن مجید چنانچه از زنا به فاحشه تعبیر فرموده این عمل شنیع را هم فاحشه خوانده چنانچه در سوره اعراف می‌فرماید:[9] 
«لوط به قوم خود گفت آیا كاری را می‌كنید كه در نهایت زشتی است، پیش از شما كسی از افراد بشر گرد چنین كار زشتی نگشته، آیا شما با مردان جمع می‌شوید در هنگام شهوت و زنان را رها می‌كنید بلكه شما اسراف كنندگانید». 
چه اسرافی بدتر از اینكه نطفه‌ای كه به منزله‌ی بذر است برای بقاء نوع و نسل انسان و باید در رحم زن قرار گیرد در غیر محلی كه خدا قرار داده بریزد. 
برای تهدید دیگران از نزدیك شدن به این عمل خلاف انسانی در سوره‌های اعراف و هود و نمل و عنكبوت و قمر[10] و نجم، ‌قوم لوط را یادآوری و كیفیت عذاب ایشان را متذكر می‌شود. باشد كه دیگران اندرزی بگیرند. 
برای جلوگیری از پیش آمدن چنین عمل شنیعی چند چیز را كه مقدمات قریبه و بعیده‌ی آن است تحریم فرموده: 
نگاه شهوت آلود به پسر، حرام است: 1ـ نگاه كردن از روی شهوت به جوان امرد (پسری كه هنوز مو به صورتش در نیامده) حرام است و سوء اثر و شدت عقوبت نظر حرام در روایات، به تفصیل بیان شده است. از رسول خدا ـ صلّی الله علیه و آله ـ مروی است كه: فتنه‌ جوان زیبای امرد از فتنه‌ دختر باكره بیشتر است.[11] پس بر هر مسلمانی واجب است از چشمان خود نهایت مواظبت را بكند كه به چنین گناه بزرگی مبتلا نشود. 
لجام آتشین برای بوسه‌ شهوت: 2ـ بوسیدن جوانی از روی شهوت حرام است چنانچه از حضرت صادق ـ علیه السّلام ـ كه پیغمبر ـ صلّی الله علیه و آله و سلّم ـ فرمود: كسی كه جوانی را از روی شهوت ببوسد خداوند او را در قیامت به لجامی از آتش لجام می‌فرماید.[12] 
و از حضرت رضا ـ علیه السّلام ـ مروی است كه: هرگاه مردی جوانی را از روی شهوت ببوسد ملائكه‌های آسمان و ملائكه‌های زمین و ملائكه رحمت و ملائكه غضب او را لعنت كنند و جهنم برایش آماده شود و مكان بدی جایگاهش می‌باشد.[13] 
و نیز از پیغمبر ـ صلّی الله علیه و آله و سلّم ـ مروی است كه: كسی كه جوانی را از روی شهوت ببوسد خداوند او را در آتش جهنم، هزار سال معذب می‌فرماید.[14] 
و اگر مسلم شد كه كسی جوانی را از روی شهوت بوسیده باید حد بخورد و حدش از سی تا نود تازیانه است هر قدر كه حاكم شرع صلاح بداند او را می‌زند. 
خوابیدن دو مرد یا دو زن: 3ـ خوابیدن دو مرد در یك بستر و زیر یك لحاف در صورتی كه هر دو عریان باشند، حرام است و همچنین است حكم دو زن، و فرقی بین محرم و بیگانه نیست. 
و در چند روایت است كه باید آنها را حد زد و برایش هم حد زنا معین شده یعنی آنها را یكصد تازیانه بزنند.[15] 
و بعضی از علماء فرموده‌اند كه چون برای خوابیدن دو مرد عریان زیر یك لحاف حد معین شده، پس از گناهان كبیره است. 
و از رسول خدا ـ صلّی الله علیه و آله و سلّم ـ مروی است كه: بستر فرزندان خود را از سن ده سالگی جدا سازید، یعنی دو برادر یا دو خواهر یا برادر و خواهر زیر یك لحاف از همان كوچكی نخوابند.[16] 
حد لواط: چون حرمت و فساد لواط بیشتر از زنا است حدش شدیدتر است و آن كشتن می‌باشد، هرگاه لواط كننده و دهنده هر دو عاقل و بالغ باشند هر دو را باید كشت و فاعل را به وسیله‌ی شمشیر یا سنگسار كردن یا زنده به آتش سوزانیدن یا از بالای بلندی مانند كوه پرتاب كردن با دست و پای بسته شده، بایستی كشت و انتخاب نوع قتل به نظر حاكم جامع الشرایط است. 
و از حضرت امیر المؤمنین ـ علیه السّلام ـ مروی است كه: پس از كشتن، بدنش را به آتش بسوزانید و این گناه بزرگ مانند زنا به یكی از دو چیز ثابت می‌شود: یكی اقرار است به اینكه فاعل یا مفعول یا هر دو به این گناه خود چهار مرتبه اقرار كند و اگر كمتر از چهار مرتبه اقرار كند حد بر او جاری نمی‌شود و تنها تعزیر (تأدیب) می‌شود و بعضی از فقهاء فرموده‌اند چهار مرتبه اقرار باید در چهار مجلس واقع شود و شرط است در اقرار كننده بلوغ (پس اگر نابالغ باشد تأدیب باید شود) و كمال عقل و حریت و اختیار (پس اگر به اجبار و اكراه بوده حد ندارد). 
دوم شهادت چهار مرد عادل بالمعاینه است یعنی بگویند به چشم خود دیدیم كه فلان با فلان لواط نموده و اگر گواهی دهنده‌گان كمتر از چهار نفر باشند گواهی آنها رد می‌شود و حد جاری نمی‌گردد بلكه حد قذف كه بعداً ذكر می‌شود بر آنها باید جاری شود و اگر شخص لاطی پیش از گواهی شهود توبه كند حد بر او جاری نمی‌شود و هر یك از اقرار و گواهی اگر بر دخول در دبر باشد حد آن كشتن است و اگر بر تفخیذ یعنی دخول در الیه و رانها باشد حد آن یكصد تازیانه است. 
در خاتمه این بحث چند روایت ذكر می‌شود: 
1ـ امیر المؤمنین ـ علیه السّلام ـ فرمود: اگر سزاوار بود كه كسی دو بار سنگسار شود هر آینه لواط كننده این چنین سنگسار می‌شد.[17] 
شریعت‌های آسمانی متفقاً با این خوی نكوهیده به مبارزه پرداخته‌اند زیرا اساس بقای اجتماع تناسل است و لواط مانع از آن است و در نتیجه این عمل منكر اجتماع را در معرض فساد و زوال قرار می‌دهد به علاوه ارتكاب این عمل موجب آن می‌شود كه روح مردانگی كودك از میان برود و سرانجام از قیام به وظایف حیاتی و اجتماع كه مستلزم داشتن روح رجولیت حقیقی است عاجز ماند و صدمه‌ای عظیم از این راه متوجه اجتماع شود زیرا برای آن كه تناسل بر اساس صحیح انجام شود لازم است كه مرد و زن در جهت رجولیت و انوثیت كامل و صحیح باشد و لواط یا نسل را از میان می‌برد و یا آن را ضعیف می‌سازد.

[1] . عن ابی عبدالله ـ علیه السّلام ـ قال: سمعته یقول حرمه الدبر اعظم من حرمه الفرج و ان الله اهلك امه لحرمه الدبر و لم یهلك احداً لحرمه الفرج (وسائل الشیعه، كتاب نكاح، باب 17، ص249) 
[2] . قال رسول الله ـ صلّی الله علیه و آله و سلّم ـ من جامع غلاماً جاء یوم القیمه جنباً لا ینقیه ماء الدنیا و غضب الله علیه و لعنه و اعدله جهنم و سائت مصیراً ثم قال أن الذكر یركب الذكر فیهتز العرش لذلك و ان الرجل لیؤتی فی حقبه فیحبسه الله علی جسر جهنم حتی یفرغ الله من حساب الخلائق. ثم یؤمر به الی جهنم فیعذب بطبقاتها طبقه طبقه حتی یرد اسفلها ولا یخرج منها (فروع كافی ـ وسائل الشیعه، كتاب نكاح، باب 17 و 18، ص249ـ253). 
[3] . اللواط مادون الدبر و الدبر هو الكفر (فروع كافی، كتاب النكاح). 
[4] . عن حذیفه بن منصور قال: سئلت ابا عبدالله ـ علیه السّلام ـ عن اللواط فقال: ما بین الفخذین، و سئلته عن الذی یوقب فقال ـ علیه السّلام ـ ذاك الكفر بما «لما» انزل الله علی نبیه ـ صلّی الله علیه و آله و سلّم ـ (وسائل الشیعه، كتاب نكاح، باب 20، ص257). 
[5] . عن ابی بصیر عن ابی عبدالله ـ علیه السّلام ـ فی قوله تعالی و امطرنا علیها حجاره ‌من سجیل قال ما من عبد یخرج من الدنیا یستحل عمل قوم لوط ـ و فی روایه الوسائل من مات مصراً علی اللواط لم یمت الارماه الله تعالی بحجر من ذلك الحجاره تكون فیه منیته و لكن الخلق لایرونه (تفسیر قمی). 
[6] . و ما هی من الظالمین ببعید (سوره‌ی 11 آیه‌ی 85). 
[7] . معالم الزلفی. 
[8] . واتق الزنا و اللواط و هو اشد من الزنا و همایورثان صاحبهما اثنین و سبعین داء فی الدنیا و الآخره (فقه الرضا، «ع»). 
[9] . و لوطاً اذ قال لقومه اتأتون الفاحشه ما سبقكم بها من احد من العالمین انكم لتأتون الرجال شهوه من دون النساء... (سوره‌ی 7 آیه‌ی 78 تا 79). 
[10] . در ضمن تفسیر سوره‌ی قمر از بیانات مؤلف تحت عنوان: «حقایقی از قرآن» مفصلاً ذكر شده است. 
[11] . ایاكم و اولاد الاغنیاء و الملوك المرد فان فتنتهم اشد من فتنه العذاری فی خدورهن (وسائل الشیعه، كتاب نكاح، باب 21، ص258). 
[12] . من قبل غلاماً بشهوه الجمه الله تعالی بلجام من نار (اصول كافی). 
[13] . و اذا قبل الرجل غلاماً بشهوه لعنته ملائكه السماء و ملائكه الارض و ملائكه الرحمه و ملائكه الغضب و اعدله جهنم و سائت مصیراً (فقه الرضا «ع»). 
[14] . من قبل غلاماً بشهوه عذبه الله تعالی الف عام فی النار (مستدرك الوسائل، كتاب نكاح، باب 17، ص57). 
[15] . در باب دوم این رساله ضمن گناه مساحقه ذكر می‌شود كه بنابر مشهور پس از اثبات در نزد حاكم شرع باید تعزیر شود به كمتر از حد (صد تازیانه). 
[16] . قال رسول الله ـ صلّی الله علیه و آله و سلّم ـ الصبی و الصبی و الصبی و الصبیه و الصبیه و الصبیه یفرق بینهم فی المضاجع لعشر سنین (وسائل الشیعه، كتاب نكاح، باب 127، ص30). 
[17] . عن ابی عبدالله عن آبائه ـ علیه السّلام ـ قال قال امیر المؤمنین ـ علیه السّلام ـ لو كان ینبغی لاحد ان یرجم مرتین لرجم الوطی (فروع كافی، كتاب الحدود، ص119).

[ یکشنبه سی ام تیر 1392 ] [ 22:50 ] [ ]
درباره وبلاگ

بسمه تعالی
در صورت داشتن سوال لطفا در پست ارشد و اولي مطرح نماييد.
لطفا اگر به سن قانونی نرسیده اید این سایت را ترک کنید.
برچسب‌ها وب
امکانات وب